seesea

ένα ιλιγγιώδες κυνικο-τρυφερό βήμα πριν από το χάος

Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!! Σαν εκπομπή


Aύριο: Θερινό Ηλιοστάσιο ~ η μεγαλύτερη μέρα του χρόνου ~ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
Επειδή και Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής,
η αρχή και το τέλος της... εκπομπής, με δύο τραγούδια απ' το καινούργιο
σιντάκι του Σταμάτη Κραουνάκη Πόσο σ' αγαπώ!

Και, ανάμεσα, τρία τραγούδια που εσείς ζητήσατε ~ 'εικονογραφημένα' :)




"Θα 'μαι πάντα εδώ
μες στο όπλο σου σφαίρα...

...και μου λες λοιπόν, θυμήσου
μην πετάξεις τη ζωή σου
στα σκυλιά..."



...η ώρα που η νύχτα
βάζει
Φωτιά στο λιμάνι




...όμως εσύ, στην κουπαστή
και δίχως το φεγγάρι
σκέφτεσαι τις αγάπες σου
ο ύπνος πριν σε πάρει...


Κουίζ

Σε ποιο νησί βρίσκεται
αυτή η θεϊκή 'πισίνα' (δεξιά);


(
Καμία βοήθεια ~ helplesssss!!!;)








"Θα 'θελα να 'μουν σαν εσένα
ιστιοφόρο - με τα πανιά του
ανοιγμένα

... ένα δεντράκι
με τα κλαδιά του απλωμένα..."





{ Σε όσους 'ανησύχησαν', να πω ότι πήγα στη θάλασσα και ξέχασα να... βγω
- δεν είχα σκοπό να σας... τρομάξω... ;) }

Χαρισμένο στο πιο όμορφο καλοκαίρι σας - το φετινό! : Δυο χαμόγελα - κι ένα το δικό σου; = :):):)

Θεσπέσιες μελωδίες ή σκληρό ροκ, κατά βούληση - και κατά τις περιστάσεις!
- να συνοδεύουν τις μέρες και τις νύχτες μας,
τις μικρές λύπες και τις ΜΕΓΑΑΑΛΕΣ (λέμε τώρα!...;) χαρές μας! :)



Και
οι σημερινές μουσικές
κρύβονται κάτω από τις υπογραμμισμένες λέξεις :)


37 Comments:

  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 12:18:00 μ.μ., Anonymous markos A said…

    Νανά, μας αποζημιώνεις πάντα για την αναμονή!

    Σ' επιθυμήσαμε... :)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 2:21:00 μ.μ., Anonymous fyllo said…

    Είχα αρχίσει ν' ανησυχώ - χαίρομαι αφάναστα που σε "ξαναβλέπω", Νανά! :):):)

    Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις σταγόνες-στίχους (μόνο!...;) δροσιάς, και για τα τραγούδια!...

    Αν μπορώ να σου ζητήσω κι εγώ ένα, ας είναι η Μαγική Πόλη του Μάνου Χατζιδάκι;...

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 2:32:00 μ.μ., Blogger Alex K. B. said…

    Εγώ δεν ανησύχησα πάντως καθόλου.Κατάλαβα ότι ήσουν στη θάλασσα& σου εύχομαι να σαι κάθε μέρα εκεί.
    Με το κουίζ που έβαλες θα σκάσω γιατί αυτήν την "θεϊκή (όντως) πισίνα" την έχω δει πολλές φορές σε φωτό & σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ.Κάτι προς Ιόνιο μου θυμίζει...αλλά δεν ρισκάρω.
    Καλές βουτιές & να ναι & πολύ δροσερές!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 3:03:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    @ Μάρκο, χαίρομαι πάντα
    να σε 'ΞΑΝΑβλέπω' :)

    @ Να μην ανησυχείς, fyllαράκι -
    και οι 'σταγόνες' κάτι είναι
    μέσα στον... κλίβανο
    - το καλοκαίρι... πιο χαλαρά... ;)

    Μαγική Πόλη, σημειώθηκε!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 3:05:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Αχ, Alexάκι μου, μακάρι να εκπληρωθείη ευχή σου:
    να είμαι
    κάθε μέρα στην ΘΑΛΑΣΣΑΑΑ!!!
    Παρομοίως σού εύχομαι!

    Πολύ κοντά είσαι... Ναι,
    στο ΙΟΝΙΟ είναι το νησί! :):):)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 3:18:00 μ.μ., Anonymous Κατερίνα said…

    Τι όμορφες φωτογραφίες, και τι ωραίοι ήχοι.

    Λοιπόν εγώ πιστεύω ότι είναι οι σπηλιές στην Παλαιοκαστρίτσα στην Κέρκυρα. Σωστό;

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 3:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Κεφαλλονιά, λέω..
    (τι κέρδισα; - φυλάχτε μου το δώρο μου - θα λείψω)
    Πολυώνυμος

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 3:58:00 μ.μ., Anonymous el(lad)itsa said…

    Τι όμορφες δροσιές, Νανά!... Δεν χορταίνω να "πίνω"...;)

    Όταν κάνεις διάλειμμα απ' τις... βουτιές, να μας χαρίσεις λίγες 'σταγόνες' ακόμη;
    και να 'παίξεις' και για μένα κάτι από τους "Πανο-Χαρούληδες" (όπως τους έλεγες στην εκπομπή!;)

    Άσε που μας χρωστάς
    και... τη φωνή σου!!!
    Σ' ευχαριστώ από τώρα! :)

    Στην Κεφαλονιά θα έλεγα κι εγώ για τη "θεϊκή πισίνα", Πολυώνυμε!!!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 6:58:00 μ.μ., Anonymous voul-voul said…

    Νανά, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την "Κουπαστή" και το υπέροχο τετράστιχο!!!

    Για τη "θεϊκή πισίνα", εγώ θα έλεγα πως είναι στη Μήλο...
    Αφού όμως είναι Ιόνιο, όπως βεβαιώνεις τον Άλεξ, η Κατερίνα λέει Κέρκυρα, ο Πολυώνυμος και η el(lad)itsa Κεφαλονιά - έχασα!...;)

    Aπό αύριο όμως,...
    Καλό καλοκαίρι σε όλους!!! :)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 7:32:00 μ.μ., Blogger ioannisxen said…

    Για τον Παύλο Παυλίδη θα λέω πάντα τα καλύτερα λόγια!Μας προσφέρει γενναιόδωρα ποίηση και μουσική!

    Σε χαιρετώ!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 8:44:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Κατερίνα, el(lad)itsa, voul-voul, να είστε καλά!
    Όλες οι... παραγγελιές σας θα εκτελεστούν, αλλά μη μου ζητάτε... συνέπεια με τέτοια ζέστη!;Ρ
    Εδώ, καλά-καλά, τεμπελιάζω ακόμη και για... copy/paste...

    Έλεγα να μην σας... αποθαρρύνω, αλλά μάλλον πρέπει να βρεθεί κάποιος που κατάγεται από "εκεί" - για να βρει την 'πισίνα'!... χιχι

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 8:45:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    :) :)

    Κάτι (ακόμη) που μ' αρέσει σε σας, ΠΟΛΥΩΝΥΜΕ, είναι η... σιγουριά σας
    - σας ζηλεύω!...;)
    Εσείς κερδίζετε συνέχεια - το έχετε παραδεχτεί!

    Ίσως επειδή γνωρίζετε, ότι η συγκυρία είναι ευτυχής, όταν δεν έχουμε κανένα όφελος - ή, τίποτα να χάσουμε... ;)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 8:47:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    ΙΩΑΝΝΗ!

    Συμμερίζομαι απόλυτα τη γνώμη σου
    για τον Παύλο Παυλίδη - κι εγώ τον αγαπώ πολύ.

    Σε καλωσορίζω και σε χαιρετώ (επίσης)! :)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007 11:39:00 μ.μ., Blogger Alex K. B. said…

    Λοιπόν, τώρα θα πω & γω Κεφαλλονιά.Δεν ήθελα να το ρισκάρω διότι ενώ έχω οργώσει αρκετό Αιγαίο,το Ιόνιο το έχω δει μόνο σε φωτό.Το αφήνω πάντα για αργότερα για να το επιθυμώ περισσότερο. Κεφαλλονιά ,δαγκωτό!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007 12:11:00 π.μ., Anonymous eraser said…

    Δεν μας ειδοποίησες με "Αν-αγγελία", και είναι μια πολύ ευχάριστη και δροσερή έκπληξη!

    Σ' ευχαριστώ για τα "Ξύλινα Σπαθιά" - και το "Σαν εσένα" είναι φανταστικό!...

    Κι εγώ τη Μήλο θα έλεγα - το Κλέφτικο - δεν έχω πάει!... ;)

    Ε, όχι, βρε Νανά-αγγελάκι!... Τι να σου κάνουν οι "σταγόνες" στον κλίβανο;
    - ΕΞΑΤΜΙΖΟΝΤΑΙ!!!

    Και το "Καλοκαίρι" του Σαββόπουλου δεν θα 'ταν άσχημο...!!!;)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007 11:17:00 π.μ., Anonymous voul-voul said…

    Ευκαιρία να "ανεβάσεις" αποσπάσματα από τη Χαριστική αναΒολή, Νανά! ;)

    Καλημέρες με δροσιές - και πολλές βουτιές!!!:):)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007 12:42:00 μ.μ., Blogger the_return said…

    Οι αγαπητοί φίλοι πιο πάνω λένε Κεφαλληνία, όμως έχοντας μητέρα γέννημα-θρέμμα αυτής της νήσου ξέρω πολύ καλά τα μέρη εκεί -έχω πάει αρκετές φορές.

    Χωρίς να είμαι σίγουρος δεν μου θυμίζει Κεφαλληνία - μάλλον Ζάκυνθο θα έλεγα.

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007 12:20:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    ALEX!

    Ότι θα ήθελα κι εγώ να βρεθώ στην Κεφαλονιά, ...δαγκωτό!

    (Μ' αρέσει που το αναβάλλεις για να το επιθυμείς περισσότερο!...;)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007 12:25:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    @ ERASER & VOUL-VOUL!

    Θα... φροντίσω να αντικαταστήσω τα 'εξατμισμένα'
    - να περάσει ο καύσωνας;...;)


    @ RETURN!!!

    Και... νικητής ανακηρύσσεται ο τυχερός* Κεφαλονίτης!
    Όντως, η φωτο είναι από τη Ζάκυνθο - ΖΗΤΩ! :)

    *επειδή έχει 'δικό' του νησί!;)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007 12:45:00 μ.μ., Blogger the_return said…

    @onlysand:

    Παρότι ήμουν λίγο ντεφορμέ χθες, το πέτυχα -αυτό με χαροποιεί πολύ.

    Βέβαια, είμαι Κεφαλλήν εξ ημίσεως μόνον και αυτό στη καταγωγή εκ μητρός - πρώτη φορά που πήγα ήμουν πολύ μικρός και κατόπιν έως τα 20 μου δεν πήγαινα ποτέ. Ως εξεγερμένος έφηβος freak τότε απέφευγα να ...συχνάζω στα λημέρια των γονέων μου.

    Μετά πήγαινα συνεχώς και πείστηκα ότι όντως είναι η πιο όμορφη και η πιο ΚΑΘΑΡΗ, -ούτε ΕΝΑ αποτσίγαρο δεν θα δείτε στο δρόμο-, νήσος στον κόσμο! (σοβαρά το λέω, μην εκληφθεί ως καύχημα).

    Κάποια στιγμή όταν θα μπορούμε όλοι θα καλέσω όλη την παρέα εδώ στην Κεφαλληνία.

    Προτίθεμαι μάλιστα να καλέσω και τον εαυτό μου.

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007 1:15:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    :):)

    DEAR RETURN!

    Πόσο ανάγλυφα τρυφερά παρουσιάζεις
    τα freakιά
    που ήμασταν κάποτε!...;)

    Τυχερό σε είπα, μάλιστα, γιατί επερχομένου του... καύσωνος, θα
    μπορούσες να 'πεταχτείς' στο νησί
    της - έστω και 'μισής' -
    καταγωγής σου!... :)

    Όντως, η Κεφαλονιά
    είναι από τα καθαρότερα και
    ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΑ νησιά μας!!!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007 2:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Υπάρχει ένα τραγούδι, Νανά, που το έβαζες στην εκπομπή σου...
    Είναι μάλλον από ταινία του Αγγελόπουλου με μουσική της Καραΐνδρου βέβαια, και ερμηνεία από τη Χάρη Αλεξίου - σου άρεσε πολύ, θυμάμαι...

    Δεν ξέρω τον τίτλο, συγνώμη που σε βάζω σε κόπο... ;)

    Δροσερό Σ/Κ εύχομαι!!!

    Mηνάς Γ.

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007 3:25:00 μ.μ., Anonymous Lakwnia said…

    Νανά, είσαι υπέροχη! Κατέβασα και τα πέντε τραγούδια - σ' ευχαριστώ!!!

    (Άλλοι ...λίγοι στίχοι δεν θα μας έπεφταν βαριά! ;)

    Καλό καλοκαίρι σε όλους!
    Δροσιές-βουτιές!!! :)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007 8:04:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα said…

    Φιλιά-δελφίνια στις θάλασσες να παιχνιδίσουν με τις χαρές σου!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 11:01:00 π.μ., Blogger onlysand said…

    @ Μηνά

    Το τραγούδι που λες,
    είναι "Πανσέληνος ο έρωτας"
    - κι εγώ δεν θυμάμαι τώρα από
    ποιά ταινία, όταν το ανεβάσω,
    θα σου πω! :)


    @ Lakwnia

    Kαι... στίχους θα σας ανεβάσουμε,
    και άλλες μουσικές και τραγούδια
    - λίγη υπομονή μόνο... ;)

    Δροσερό Σ/Κ σε όλους!!!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 11:04:00 π.μ., Blogger onlysand said…

    ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑ :)

    ένα απ' αυτά τα δελφίνια
    φωτογραφήθηκε για χάρη σου
    και μόνο!
    Στο επόμενο ποστ,
    χαρισμένο σε σένα - θα δεις
    πως σου στέλνει ΦΙΛΙ! :)

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 4:38:00 μ.μ., Blogger kalhmera said…

    Γλυκειά και πάντα αγαπημένη σε διαβάζω πάντα κι ακούω τις όμορφες μουσικές σου. Και προχθές το βράδυ πέτυχα στο ραδιόφωνο μια φωνή που σου ταίριαζε κι είπα πρέπει να δηλώσω ξανά την αφοσίωσή μου (ήταν αναγκαίο άραγε;)
    Α! και το δεύτερο το χάρισα
    Κάνει ζέστη αλλά καλοκαίρι το πανε
    Φιλιά σε όλους και σε σένα ξεχωριστά

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 12:38:00 π.μ., Blogger ector p said…

    Κατάμεσα στα ηλιοστάσια του κυανού επιδρομές
    θάλασσα
    με τίποτε δε θ άλασσα
    γητεμένες θαλασσοσπηλιές
    θαύμαζα

    Τρίτωνες κι αποθέωση!Νόμισες θα γλύτωνες!
    ΜΗΝΑ ΘΕΡΤΗ ΕΙΠΕ ΘΑΡΘΕΙ

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 12:48:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Μια καλημέρα θα την πω
    και δεν θα πέσει χάμω!

    Μ' αρέσει το μυστήριο
    - μικρή, πολύ μικρή, μάλιστα,
    ήθελα και να το... λύνω! ;)
    Μου έμεινε όμως η περιέργεια
    - μην την αφήσεις... αναπάντητη
    θερμά παρακαλώ σε!

    Πού αναφέρεται η φράση:
    "Α! και το δεύτερο το χάρισα"

    Όσο για τις φιλοφρονήσεις,
    ευπρόσδεκτες - αν και υπερβολικές...;)

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 12:52:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Έκτωρα, των Μύθων
    και της θαλασσινής σαγήνης!

    κι απ' τον Τρίτωνα
    να γλίτωνα
    με τίποτα(;)
    δεν θ'αλασσα
    τη ΘΑΛΑΣΣΑ! :)

    Και, μόνο επειδή
    δεν έχω βράγχια,
    *αρκούμαι κάποιες νύχτες
    στα... ρηχά...*

    *Κράτα το νήμα: αυτή η γραμμή
    θα γίνει κυματάκι και θα σηκώσει
    το τραγούδι που ήθελα να βάλω εδώ
    (σε επόμενο ποστ :)

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 3:11:00 μ.μ., Blogger kalhmera said…

    Το βιβλίο σου καλή μου Δυο φορές δεν το αγόρασα;
    Πες μου ότι δε με κατάλαβες να...
    φιλιά του απομεσήμερου σου στέλνω που πίνω ο ανάποδος άνθρωπος ζεστό καφέ

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 3:30:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Και βέβαια ΔΕΝ σε κατάλαβα,
    ΚΑΛΗμουΜΕΡΑ!

    Ποιος είναι;
    (χτυπάει το κουδούνι)

    Κι εγώ, ζεστό έπινα μέχρι χθες
    - κεκτημένη ταχύτητα;
    ή... ανάποδη γυναίκα;...;)

    (Σήμερα όχι - φρόντισε η... ΔΕΗ!)

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 3:47:00 μ.μ., Blogger kalhmera said…

    Απ' τον καημό μου που δε με βρήκες τι να κάνω; να αυτοπυρποληθώ ή να πάρω μαχαίρι να σφαγώ;(έκανα και ρίμα)
    Σε βοηθώ να βρεις τη λύση. Μου χάρισες έναν υπέροχο πίνακα και με φωνάζεις γλυκά σαν...

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 4:05:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    "...γλυκά σαν..." ???

    Tι να κάνω που δεν σε βρίσκω;!...
    (σφίγγει το μυστήριο
    σφίγγει και η ζέστη
    - λυπήσου με!...;)

    Λοιπόοον...
    Πες μου, τουλάχιστον, ποιον
    πίνακα σού χάρισα...
    (ηλεκτρονικά ή... 'ζωντανά';)

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 4:10:00 μ.μ., Blogger kalhmera said…

    Χαρίζεις και ζωντανά; Μμμ να το έχουμε υπόψη. Όχι καλή μου εμένα δικτυκά με ξέρεις και ηλεκτρονικά μου χάρισες τους Εραστές

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 4:23:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Aχ, Γλυκειά μου ΜΕΡΛΙΝ!!!

    Από χθες, 'πατάω' συνέχεια
    την KALHMERA
    - τίποτα (ακόμα!;)!!!

    Πόσο χαίρομαι που
    σε ξανα'βλέπω'!:):):)

    σε σκέφτομαι συνέχεια
    με έγνοια
    που έχεις χαθεί!...
    Ό,τι και να σ' έκανε
    να εξαφανιστείς,
    αν ήταν δυσάρεστο,
    εύχομαι να πέρασε για πάντα!

    Να είσαι ΚΑΛΑ, πορτοκαλάκι!!! xxx

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 5:53:00 μ.μ., Blogger kalhmera said…

    Επιτέλους! με βρήκες...
    Να ξέρεις όσο κι αν χάνομαι... εδώ είμαι
    την αγάπη μου
    Ε, λέω με τόση ζέστη να αποφεύγουμε τις αγκαλιές

     

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home

Και η παλαιότερη (από τις... σωζόμενες!;)

Powered by Blogger

SYNC BLOGS