seesea

ένα ιλιγγιώδες κυνικο-τρυφερό βήμα πριν από το χάος

Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007

Για τον Αιώνιο Έρωτα


Ούτε 5 μέρες απομένουν...

Ψηφίζουμε την Ακρόπολη - στη σχετική ιστοσελίδα: ως τις 7/7/07 - αφού δεν κάηκε ακόμη, και πριν εκλείψει το γένος των ανθρώπων, ας μείνει στις δέλτους και της σύγχρονης ιστορίας τους - αντέχει(;)...


Για την πόλη μας* ένα τραγούδι για τους τρυφερούς - κι ένα για τους κυνικούς. Αυτούς τους τελευταίους, μπορείς να τους πεις και... ρεαλιστές,
Αθήνα μου...

*Δεν είμαι τοπικίστρια. Λατρεύω κάθε πόλη και χωριό (κατά προτίμηση... νησί...;) που επισκέπτομαι,

αλλά ερωτεύομαι κάθε μέρα
τη
Μαγική Πόλη...




Τα σημερινά τραγούδια: Αθήνα των ξεπουλημένων και Μαγική Πόλη


12 Comments:

  • At Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007 1:05:00 μ.μ., Anonymous markos A said…

    Πάντως, το καζίνο δεν κάηκε!

    Προς δόξαν του Νεο-Έλληνα-ωχ-αδερφέ

    Καλό μήνα στους υπόλοιπους ANΘΡΩΠΟΥΣ...

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007 2:03:00 μ.μ., Blogger Alex K. B. said…

    Κου κου ! Καλημέρα & καλό μήνα σε όλους! Ακόμα εδώ είμαι ,αλλά φεύγω όπου να ναι!
    Νανά μου, δεν τίθεται καν θέμα τοπικισμού. Ακρόπολη δαγκωτό! Η πρωτεύουσά μας μας ενώνει & μάς αντιπροσωπεύει όλους παντού & πάντα! Για αυτό & όλοι την αγαπάμε &πιο πολύ
    αν θες τα τελευταία χρόνια. Έγινε καθαρότερη & πολύ πιο ανθρώπινη & πιο φιλόξενη.
    Δαγκωτό λοιπόν & τα μυαλά στα κάγκελα!!!

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007 5:04:00 μ.μ., Anonymous eraser said…

    Aυτή μάς έμεινε και να μην την ψηφίσουμε;!...

    Καλό μήνα στους συνταξιδιώτες!

    Νανά, ακόμα περιμένουμε - αν όχι τη φωνή σου (πεισμάτωσες τώρα, ε;) - τουλάχιστον περισσότερα ποιήματά σου! :)

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007 8:21:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    @ MARKO
    Ε, τι; θα αφήναμε το... ναό του τζόγου να καεί;...

    @ ERASER
    Πού το βλέπεις πως 'πεισμάτωσα', καλέ; Και με ποιον;!
    Απλώς, δεν έχω βρει το χρόνο...

    Καλό σας μήνα! :)

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007 8:23:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    ALEXAKI, χαίρε! :)

    Αγαπώ την αισιοδοξία σου - από μακριά όμως...
    Σπάνια ακούω από Σαλονικιό να αγαπάει την Αθήνα... ;)

    Καλά, για την Ακρόπολη, ευτυχώς που μας αντιπροσωπεύει (όσους... την ξέρουν, βέβαια...;)

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007 9:24:00 μ.μ., Blogger Alex K. B. said…

    Ναι, Νανά μου,εγώ την Αθήνα την αγαπώ!Δεν είμαστε αμερικανάκια να χωριζόμαστε σε Βόρειους & Νότιους! Αλίμονο.Αυτή είναι η πρωτεύουσα μας& αυτό το βλέπει κανείς καλύτερα, όταν είναι στο εξωτερικό.Σε αυτήν αναφέρονται οι πάντες, όταν μιλούν για Ελλάδα.Για αυτό & μας αντιπροσωπεύει & οφείλουμε όλοι να την προβάλλουμε.& φυσικά αυτό δεν αποκλείει το ό,τι όλοι αγαπάμε & τον τόπο που κατοικούμε ,που γεννηθήκαμε κλπ.
    Ναι & γω θα θελα να ακούσω κάποια εκπομπή & τη φωνή σου! Κατέγραψέ το & ως δική μου επιθυμία.Άσε που για καιρό έψαχνα σε μηχανές αναζήτησης να σε δω σε φωτό από θεατρικά έργα...Δεν κατάφερα να βρω τίποτε.Πάμπολλες οι αναφορές στο όνομά σου. Ίσως να φταίει & το ο,τι δεν φημίζομαι για την παρατηρητικότητά μου.Δεν πειράζει.Το αφήνω. Ελπίζω κάποτε να βρεθώ ξαφνικά στην Αθήνα& έτσι ξαφνικά να γνωριστούμε από κοντά. Το ξαφνικό είναι & πιο ωραίο!

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007 11:01:00 μ.μ., Anonymous voul-voul said…

    Αν είναι να καταγράψεις, Νανά μου, θέλω να υπολογίσεις κι εμένα!
    Δεν είχα την τύχη να σε ακούω στο ραδιόφωνο, πολύ θα το χαιρόμουνα!!!
    Επίσης, με το σκάνερ είναι πανεύκολο φαντάζομαι να μας "δώσεις" μία φωτογραφία σου - αφού σε ψάχνει και ο Άλεξ!;)

    Καλές διακοπές, Άλεξ, να περάσεις πολύ ωραία - έχουμε ακόμη πανέμορφα μέρη, αλίμονο σε μας, τους εγκλωβισμένους της Αττικής!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 03, 2007 2:00:00 μ.μ., Blogger Alex K. B. said…

    voul-voul πολλές ευχές για καλές διακοπές & σε σένα & ο,τι το καλύτερο.Εγώ δεν θα λείψω πολύ.Αρχικά ένα 10ήερο & θα επανέλθω αλλά μετά θα ξαναφύγω & τότε είναι που θα αργήσω να γυρίσω...
    Νανά ,εγώ θέλω μόνο φωνή! Δεν επιμένω για φωτό. Προτιμώ το "ξαφνικό"που λέω παραπάνω.

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 03, 2007 2:43:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    ALEX & VOUL-VOUL,

    σας ευχαριστώ πολύ, παιδιά, που συνταξιδεύουμε :)

    Κι εμένα μ' αρέσουν τα "ξαφνικά"
    (με την προϋπόθεση ότι οι εκπλήξεις
    είναι ευχάριστες, έτσι;!;)

    Όλα θα γίνουν - σιγά σιγά, σε κάποιο 'διάλειμμα' απ' τη θάλασσα - τώρα βρίσκομαι με το ένα... πόδι
    στις παραλίες και με το άλλο
    στις υποχρεώσεις... (φφφ)

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 03, 2007 4:11:00 μ.μ., Anonymous voul-voul said…

    Νανά, δεν θέλω να αγχώνεσαι -
    με την ησυχία σου!
    Κι εγώ, μόλις γύρισα από... βουτιές!;)

    Άλεξ, σ' ευχαριστώ πολύ! :)
    Μάλλον εδώ θα μείνω - εντάξει, δεν
    παραπονιέμαι, έχω τη θάλασσα
    στα πόδια μου! :)

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 03, 2007 9:45:00 μ.μ., Blogger Alex K. B. said…

    Σαφώς ! Μόνο για ευχάριστες εκπλήξεις μιλάμε πάντα.

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 04, 2007 12:02:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ω, οι ευτυχείς, παράλιες "(συμ)πτώσεις"!

    Δύο κι απόψε για την ΑΚΡΟΠΟΛΗ - δαγκωτό, μην ξεχνιόμαστε!!!

    Καλημέρα, δροσιές! :)

    Μηνάς Γ. (ένας... Αττικο-εγκλωβισμένος)

     

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home

Και η παλαιότερη (από τις... σωζόμενες!;)

Powered by Blogger

SYNC BLOGS