seesea

ένα ιλιγγιώδες κυνικο-τρυφερό βήμα πριν από το χάος

Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007

Να 'μαι πάλι!...


...πάντα με την... άδεια του ΟΤΕ ;-Ρ

Γλυκοφιλημένες καλημέρες στα μουτράκια, φυλλαράκια! :)

Όλως αιφνιδίως, out of the blue που λένε, βρέθηκα χωρίς σύνδεση
- να... δοκιμάζω κι εγώ την "ταχεία εξυπηρέτηση" του κολοσσού.
Ένα κουμπάκι έπρεπε να πατήσει το ολέθριο Σύστημα
και του πήρε δέκα μέρες!!!

Χθες το απόγευμα είχε κάτι δευτερόλεπτες(!) εκλάμψεις, αλλά
ξανάπεφτε στο σκοτάδι πριν προλάβω να δω και να χαρώ

αγαπησιάρικες αγκαλιές, ευχές και τα αστεράκια του Καρούζου!
Για να 'κατοχυρώσεις' πως είσαι θύμα, πρέπει να πας στα δικαστήρια

να καταγγείλεις τους δράστες. Αλλά, τέτοια υπομονή την είχε μόνο

ο Ιώβ (και αν, την σήμερον ημέρα...) - κι έπειτα, δεν είναι καιρός
για έξοδα αμφίβολης αποτελεσματικότητας...

Σας ευχαριστώ όλους για τη ζεστασιά σας - τώρα μάλιστα που η ΔΕΗ

τραβάει κι άλλη... ανηφόρα και η απληστία των Αθανασόπουλων

δεν έχει... κορεσμό!
Συγχωρέστε με που δεν προλαβαίνω να απαντήσω ξεχωριστά
στα πρόσφατα σχόλιά σας. Επίσης, επειδή τα γράμματα
μαζεύτηκαν πολλά στο mail, να ζητήσω και τη δική σας
υπομονή: εν ευθέτω, θα ανταποκριθώ σε ένα προς ένα.
Άσε που έχω και πολύ... διάβασμα τώρα! Μόνο να σας επισκεφτώ

έναν-ένα, θα μου πάρει δυο τρεις μέρες!... ;)
Αν είχα δύο έγνοιες αυτή τη βδομάδα, ήταν:
Πρώτο, να μην στενοχωρηθείτε για την ξαφνική απουσία μου
(καταλαβαίνω, γιατί κι εγώ - φορές δεν άξιζε, μάλιστα -
έχω καταμαυρίσει για κάτι απροσδόκητες 'απουσίες'...)
Δεύτερο, να μην πάθω εγκεφαλικό από τις δικαιολογίες
της καθυστέρησης: "Ε, μηχανήματα είναι, καταλαβαίνετε",
"Είναι παλιά τα καλώδια, ξέρετε"...
Η πίεσή μου χτύπησε ταβάνι.
Την 'πλήρωσαν' διάφορα εφήμερα, όπως σουφλεδάκια, τορτελίνια,
κεκάκια - αναστέναξε ο φούρνος για να ξεχνιέμαι!
Εντάξει, έγραφα κιόλας...

Σε όποιον αναστατώθηκε εξ αιτίας μου, ζητώ και πάλι συγνώμη

- δεν περνούσε απ' το χέρι μου, παιδάκι μου!
Ρητώς (δια)δηλώνω, ότι δεν πρόκειται να λείψω απροειδοποίητα,
εκτός δύο περιπτώσεων:
1. ξαφνικού 'κακού' (εκεί που θα συναντηθούμε όλοι τελικά, ξέρεις... ;)

και...
2. ξαφνικού... 'θαύματος' του ΟΤΕ.

Απ' την άλλη, ωραία δεν θα ήτανε;! Να μας είχε χωρίσει, λέει, κάτι
ομιχλώδες, σκοτεινό και στροβιλώδες και μετά!, να συναντιόμασταν
όλοι σ' ένα μεγάλο κύκλο-αγκαλιά με πράσινα και κόκκινα και μπλε,
χρυσά και αστραφτερά (τι;), και να βρίσκαμε και τους χαμένους
αγαπημένους, να 'ρχονταν και οι εξαφανισμένοι, και...
Μπα. Χριστουγεννιάτικη ιστορία μυρίζει και δεν έχω καιρό.
Μπορεί να έγραψε κάποιος από σας μια τέτοια όσο έλειπα;!...

Σήμερα θα φτιάξω μια βελουτέ με πράσινα, κίτρινα και κόκκινα
(λαχανικά).
Τη νύχτα, λέει η μετεό, θα χιονίσει στην Πάρνηθα!


Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home

Και η παλαιότερη (από τις... σωζόμενες!;)

Powered by Blogger

SYNC BLOGS