seesea

ένα ιλιγγιώδες κυνικο-τρυφερό βήμα πριν από το χάος

Κυριακή, Απριλίου 08, 2007

Προςευχή: Θαύμα ένα στον καθένα!


Φέρνουμε δώρο σήμερα από τον Οδυσσέα Ελύτη
χρυσό και κατακόκκινο - κι ένα ασημένιο ποίημα! :)

Μια λάμψη ο άνθρωπος - κι αν είδες, είδες! ...*


*... Αλλά πρώτα θα δεις την ερημιά και θα της δώσεις το δικό σου νόημα, είπε. Τούτο μόνο να ξέρεις: ό,τι σώσεις μες στην αστραπή, καθαρό στον αιώνα θα διαρκέσει.


Όμως ας φανταστούμε σ' ένα παλαιών καιρών αλώνι,
που μπορεί να 'ναι και σε πολυκατοικία,

ότι παίζουνε παιδιά˙ και ότι αυτός που χάνει,
πρέπει σύμφωνα με τους κανονισμούς
να πει στους άλλους και να δώσει μιαν
αλήθεια.

Oπόταν βρίσκονται στο τέλος όλοι
να κρατούν στο χέρι
ένα μικρό δώρο
ασημένιο ποίημα.


Γιατ' είμαστε μικρά παιδιά κι η αγάπη μας μεγάλη˙ που, αν τη χωρέσουμε απ' τη μια, περσεύει από την άλλη.


Έβαψες τ' αυγουλάκια σου σαν ροδαλά μουτράκια;
με πασχαλίτσες κέντημα και πιο πολλά αστεράκια;


Η χαρά να μη σας λείπει,
μακριά σας κάθε λύπη -
μα μην τρώτε πολλά λίπη!!! :)))

39 Comments:

  • At Κυριακή, Απριλίου 08, 2007 5:59:00 μ.μ., Anonymous voula-vouliagmeni said…

    Μια υπέροχη, καινούργια ΑΝΟΙΞΗ-ΑΝΟΙΓΜΑ να ξημερώσει για τον καθένα!
    Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά σε σένα, Νανά - και σε όλους τους φίλους!!! :)

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 08, 2007 7:35:00 μ.μ., Blogger vel... said…

    Όμορφο το πασχαλινό σου, Νανά, τα ασημένια ποιήματα με ανασταίνουν :)

    Άντε πάλι να πω ένα Χρόνια Πολλά σε όλους και με Υγεία! Αγάπη! (που σε λέγαν Αντιγόνη... όχι ο Μητσιάς το τραγουδάει κι όχι εγώ:))

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 08, 2007 7:47:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    @ voul-voul, από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί - μακάρι, για όλο τον κόσμο! :)

    @ Αχ, τώρα που λες, βελάκι μου, για τραγούδι: έφαγα (εκτός απ' το... αρνί!;) ώρες ψάχνοντας - κάποιος τρόπος θα υπάρχει ν' ανεβάζουμε μουσικές που έχουμε! Έχω κάτι διευθύνσεις, αλλά δεν το διευκρίνισα ακόμη...\ Ρώτα κι εσύ, από δω κι από κει...;)

    Χρόνια Πολλά και στις δυο σας - να είστε πάντα καλά! xxx

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 08, 2007 8:05:00 μ.μ., Blogger vel... said…

    Kαλέ, εγώ άπειρη είμαι στο μπλογκαρισμα κι άπειρη θα μείνω. Και έχω κι ελάχιστες μα κι εκλεκτές δια-συνδέσεις. Αν το βρεις πες μου μήπως και τελικά καταλάβω κι αν το βρω πρώτη θα σε καλέσω να κάνουμε στο μπλογκ μου πάρτυ και φυσικά θα σε... διδάξω :):)

    (έχω αγάπη στα αρνάκια, δεν επέτρεψα να το φάμε από το μικρό μας σπίτι στο λιβάδι και στ' ακρογιάλι, της μαμάς δηλ...)

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 08, 2007 8:05:00 μ.μ., Anonymous eraser said…

    voula, vel και Νανά, τσουγκρίζω το ποτήρι στην υγειά σας! Υγεία και ευτυχία για όλους!

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 08, 2007 8:13:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Απίστευτη σύμπτωση! vel και eraser, κοιτάξτε την ώρα που ποστάρατε: ακριβώς η ίδια - ούτε δευτερόλεπτο διαφορά!!! ;Ρ
    Κι εγώ τ' αγαπάω τα αρνάκια... αλλά, βλέπεις, στο σπίτι επιμένουνε στις παραδόσεις!... (Χάθηκε ο κόσμος να το τρώγαμε... την άλλη βδομάδα...!...;)))

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 08, 2007 11:23:00 μ.μ., Blogger vel... said…

    :)

    Καλά βρε, προτιμώ τις... παραδόσεις!!! Άκου θα έτρωγε το αρνάκι την άλλη βδομάδα... Το ψυχουλινοβλασταράκι... :(

    (είμαι μια σύμπτωση:))

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 08, 2007 11:29:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    ψυχουλινοβλασταράκι !!! άχου...
    για να σε πειράξω το είπα... μη μου θυμώνεις!...
    κι εγώ τα λυπάμαι - αλλά μόνο αυτά;...:(

    Αχ, και πώς ζηλεύω - σπιτάκι στο λιβάδι (ας πούμε, ναι:) και στο ακρογιάλι...;!...

    ψυχουλινοβλασταράκι - τι τρυφερόοο!...

    (κι εγώ θα 'θελα να είμαι μια σύμπτωση!!! πώς το κάνεις;!)

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 12:19:00 π.μ., Anonymous Lakwnia said…

    Ωσάν τη λάμψη του κεριού, τσ' Ανάστασης το βράδυ, να' ναι η ζωή σας φωτεινή, χωρίς ίχνος σκοτάδι!

    (Υγεία και Αγάπη, που λέει κι η vel!:)

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 12:43:00 π.μ., Blogger vel... said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 1:10:00 π.μ., Blogger vel... said…

    Αν σε διαβάσει η μητέρα μου και δει πως "ζηλεύεις", δεν υπάρχει περίπτωση να γλυτώσω τη μουρμούρα και να μην μετακομήσω στο λιβάδι, δίπλα στο ακρογιάλι :) Ναι, εδώ που τα λέμε, είναι πολύ όμορφα περίπου 9 μήνες το χρόνο...

    Ψυχουλινοβλασταράκι και τρυφεροσγουρομάλλικο αγγελοκεφαλάκι με κάτι μάτια να σε κοιτούν με απορία και αθωότητα... πώς να μην έχω εφιάλτες με τη σκέψη πως... ε;; Όχι, δεν είναι οι μόνες ψυχούλες που συμπονάω :(

    (Δεν το θέλω, αλλά είναι το κάρμα μου να είμαι μια σύμπτωση :):))

    (Διέγραψα το προηγούμενο σχόλιό μου διότι πολλά για μένα έλεγα. Η ουσία μένει ίδια, όμως. Λιτότητα :))

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 1:17:00 π.μ., Blogger vel... said…

    "Και σα θα γείρει η Λαμπρή
    απ' αμμουδιάς τ' αγέρι
    να σ' οδηγεί μια Κυριακή
    στου ονείρου σου τα μέρη!"

    Χρόνια πολλά Lakwnia :)

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 11:41:00 π.μ., Blogger onlysand said…

    Τι ομορφιές συνάντησα
    Λαμπρή μες στο λιβάδι
    να 'στε καλά, παιδάκια μου,
    να σκάσουμε τον άδη!

    (Δίστιχο εκ του προχείρου,... ξέρετε...;)))

    Και του χρόνου, Lakwnia - να είσαι καλά! :)
    Να φανταστείς, το δικό σου τετράστιχο το έλαβα χθες και από ένα ακόμη φιλαράκι, με ελαφρές παραλλαγές - δεν το γνώριζα, σ' ευχαριστώ! :)

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 11:46:00 π.μ., Blogger onlysand said…

    Αυτό που διέγραψες, βελάκι, ευτυχώς το 'έσωσα' (αφού πρόλαβε και μου ήρθε στο e-ταχ/μείο!;)
    Αυτό θα σε ρώταγα: με τα κοτόπουλα δεν είναι το ίδιο;...;) Εγώ το παθαίνω με όλα τα ζώα - κι ας μην τα 'χω ζήσει...

    Τι όμορφο (θα είναι και το ακρογιάλι σου!) και το τετράστιχό σου!... xxx

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 12:17:00 μ.μ., Anonymous markos A said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 12:22:00 μ.μ., Anonymous markos A said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 12:27:00 μ.μ., Anonymous markos A said…

    Λαμπρή να είναι η στράτα μας
    καθημερνή και σχόλη
    Υγεία, λύπες και χαρά
    - και να τις έχουν όλοι!

    Χρόνια Πολλά - και του χρόνου καλύτερα!:)

    (Eγώ έσβησα τα 2 προηγούμενα, Νανά. Περίεργο - δεν γράφονταν στην κανονική γραμμή τους οι στίχοι...;)

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 12:32:00 μ.μ., Anonymous Lakwnia said…

    Το "δικό μου" είναι σχετικά γνωστό ανά την επικράτεια, Νανά...;)
    Ενώ, της vel, νομίζω είναι πραγματικά δικό της!...:)

    Kαι πάλι, Χρόνια Πολλά σε όλους!!!

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 1:38:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    @ "...λύπες* και χαρά..." Σωστά, Μάρκο, είναι κι αυτές* στο 'πρόγραμμα'...;)

    @ Δεν αμφιβάλλω, Lakwnia. Και για τα δύο!...;)))

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 3:34:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Καλά που το θυμήθηκα, πριν φύγω: όσοι δεν έχετε δει τις "Ώρες", απόψε 11:50 στο Μέγκα!

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 4:14:00 μ.μ., Blogger CAESAR said…

    onlysand !

    Καταπληκτική, κι εγώ το συνιστώ ενθέρμως !
    όπως & την ομώνυμη, φανταστική μουσική του Philip Glass με τον Michael Riesman στο πιάνο !!

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007 5:08:00 μ.μ., Blogger vel... said…

    Mε έφαγε η γνησιότητα, τρομάρα μου... Το επόμενο τετράστιχο θα είναι καλύτερο :)

    Α... για τα κοτόπουλα, δεν απαντώ δημοσίως :):) Φυσικά κι όλα τα λυπάμαι... "ψυχικά" είπα στο διεγραμμένο μου, Γιασμίν :)

    Τιε ώρες... να δω πού θα είμαι εκείνη την ώρα, αλλά μάλλον στο μέγα ΑΝ το πιάνω :)

    "Tην ομορφιά μου έκρυψα
    βαθιά μες στο πηγάδι
    και η Λαμπρή μου τρόμαξε
    ακόμη και τον Άδη!!!"

    Εμ θα έσκαγα... :)

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 2:26:00 π.μ., Blogger vel... said…

    Πάρα πολύ καλή η ταινία, τελικά! Μόνο που με νευρίασαν οι καθιερωμένες της τιβι διαφημήσεις. Όχι πως δεν είχα τι να κάνω σ' αυτές τις αναβολές: Σκότωνα μια μίνι πρωταγωνίστριά μου. Τι να κάνω... επιρροές είναι αυτές...

    Καλό ξημέρωμα σε όλους :)

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 10:59:00 π.μ., Blogger simon says said…

    Χρόνια Πολλά.
    :Ο)

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 11:49:00 π.μ., Blogger onlysand said…

    @ Πράγματι, , και η ταινία και η μουσική = καταπληκτικές! Την ξαναείδα χθες. :)
    Η αλήθεια είναι, δεν είχα προσέξει τον Michael Riesman :(
    Εκείνο που με χαροποιεί και με εντυπωσιάζει ευχάριστα είναι η εμμονή σου στις Τέχνες. (Θα ξανάρθω στο μπλογκ σου! :)

    @ Χρόνια Πολλά, Simonάκο - ό,τι ποθείς! :)

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 11:53:00 π.μ., Blogger onlysand said…

    Στα παροράματα:

    @ Πράγματι, , και η ταινία και η μουσική

    να γίνει:

    Πράγματι, caesar, και η ταινία και η μουσική (βαρέθηκα ν' αλλάξω 'γλώσσα' επιτόπου!;)

    Στις παραλείψεις:

    @ Εσένα, Simon, έχω μήνες να σε επισκεφθώ - δεν σημαίνει πως δεν θέλω!... ;)

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 11:58:00 π.μ., Blogger onlysand said…

    Αχ, βελ μου, γυαλένια και ακρογιαλένια, με αναζωογονούν τα 4στιχά σου - να 'σαι καλά!

    Το πιστεύεις; Βλέποντας την ταινία, σκεφτόμουνα εσένα κι αν πιάνεις το κανάλι, και ποιον θα σκοτώσω στο "επόμενο" πόνημά μου. (Καθόλου ταυτοπροσωπία!!!;)))

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 12:36:00 μ.μ., Anonymous fyllo said…

    Ανθισμένες ομορφιές ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, εύχομαι! Χρόνια Πολλά σε όλους!
    Υπομονή στη δουλειά, Επιμονή στα όνειρα! :)

    Νανά, σ' ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση! xxx

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 1:54:00 μ.μ., Anonymous el(lad)itsa said…

    Υπέροχες οι "Ώρες", μου είχαν κάνει καταπληκτική εντύπωση - και χθες που τις ξαναείδα!

    Αλλά τι όμορφο και το τραγούδι "Ιστορία Αγάπης"!...

    Εύχομαι μέρες φωτεινές και εμπνευσμένες, Νανά. Να είσαι πάντα καλά! :)
    Μόνο ευτυχία: ΟΛΟ το χρόνο, για ΟΛΟ τον κόσμο! :)

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 2:55:00 μ.μ., Blogger vel... said…

    Νανά, με σκεφτόσουν στις "ώρες";;; Τι ωραίο που είναι να σε σκέφτονται ακόμη κι αν δεν υπάρχεις ούτε καν σαν όνομα εικονικό στην οθόνη...

    (Λες για αυτό να "έπιασα" το κανάλι καθαρά;;):)

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 4:35:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    @ Και σε σένα fyllαράκι - ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!
    (Καλό αυτό με τη δουλειά και τα όνειρα!;)))

    @ Δεν ζητάς κι εσύ πολλά, el(lad)itsa, ε;...!;) Γιατί όχι; Όσο πιο πολλές ευχές... - μπορεί να πιάσει έστω και μία!
    Χρόνια σου Πολλά και Καλά, λοιπόν: ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 4:38:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Δεν έχω λόγο να στο πω στα ψέματα, βελάκι. Και βέβαια σε σκεφτόμουνα, γιατί κατά κάποιο παράξενο τρόπο μού θύμιζες την Βιρτζίνια... στην έμπνευση και στο περιεχόμενο, εννοώ - όχι στη ζωή.
    Και καθόλου ως εικονικό 'όνομα'! - παρ' όλο που δεν σε γνωρίζω προσωπικά. :)))

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 7:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Χρόνια πολλά φίλοι. Νανά πολύ όμορφο ανοιξιάτικο πασχαλινό το ποστ. Να είσαι καλά να φέρνεις χρώμα στη ζωή μας
    meril

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 7:16:00 μ.μ., Blogger vel... said…

    Tην Βιρτζίνια;; Ομολογώ πως έχει το "Β" από το όνομά μου ;))

    Βέβαια, η Βιρτζίνια... λίγο... έφευγε αλλά... άλλες οι εποχές εκείνες :):):)

    (έμπνευση και περιεχόμενο; χμμ... μου αρέσουν οι συνειρμοί σου! :))

    Φιλιά!

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 11:45:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Σ' ευχαριστώ, Μέρλιν, χρωματιστή! :)
    Χρόνια Καλά κι ευωδιαστά και σε σένα! x

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 11:47:00 μ.μ., Blogger onlysand said…

    Αυτό σού έλειπε, βελάκι, να σου... κακοπέφτει η Βιρτζίνια...!... :Ρ

    Και βέβαια δεν έχεις τη ζωή της. το είπα απ' την αρχή. ;)

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 10, 2007 11:55:00 μ.μ., Blogger vel... said…

    Τσου. Κάθε άλλο! Εγώ, όμως, της κακοπέφτω σίγουρα ακόμη κι εκεί που είναι :):):)

     
  • At Τετάρτη, Απριλίου 11, 2007 12:16:00 π.μ., Blogger onlysand said…

    Εγώ νομίζω, θα χαιρόταν πολύ να σε συναντήσει (συγγραφικά!:)
    Θα αναγνώριζε συγγένειες...

     
  • At Τετάρτη, Απριλίου 11, 2007 12:27:00 π.μ., Blogger vel... said…

    Και τι έχω γράψει να της παρουσιάσω;; Τίποτα... Βρε τι σκεφτόμαστε νυχτιάτικα!

    Σ' ευχαριστώ, Γιασμίν:) Με ανεβάζεις! Μη με κατεβάσεις απότομα, όμως, ε;; :):)

     

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home

Και η παλαιότερη (από τις... σωζόμενες!;)

Powered by Blogger

SYNC BLOGS